טיסות בשמי הארץ

טיסות בשמי הארץ בכדור פורח הן אחת המתנות והבילויים המיוחדים שיש. אנחנו תמיד מעוניינים לקחת חלק בפעילות מקורית ולעבור חוויה מאתגרת. מעט הן האטרקציות שנכנסות לקטגוריה זאת ומצליחות לספק חוויות בלתי נשכחות שכאלו. הרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמינו מחפשים הצעות לבילוי קצר, מדהים ובמחיר טוב. טיסות בשמי הארץ בכדור פורח מספקות בדיוק את זה, בילוי יוצא דופן גבוה בשמיים.

קיים מגוון רחב של אירועים שאפשר לחגוג אותם ברחיפה על כדור פורח צבעוני בין העננים. אם יש לכם יום הולדת, בר מצווה או יום נישואין אז כדור פורח הוא מקום מושלם לציין את השמחה הזאת ולאסוף זיכרונות בלתי נשכחים מהטיסה. אתם תחשפו לנופים מהממים ותראו את הנעשה על הקרקע מגובה העננים כמו תמונה מסצנה של סרט הוליוודי. מי שזוכה לחגוג על כדור פורח זוכה להרפתקה של יום אחד. דרך אגב גם אם סתם בא לכם יום כיף עם המשפחה או החברים אז בילוי כקבוצה בטיסה על כדור פורח בצפון, מרכז או דרום היא בחירה מעולה.

טיסות בשמי הארץ יכולות להיות למטרת סיור ותצפית או טיסת תיור כמתנה לאורח שלנו שמגיע לארץ. לראות נוף רחב ויפה במבט כולל מלמעלה זאת אפשרות ייחודית לרחיפה בגובה השמיים ולכן כדור פורח היא מתנה נהדרת לאורחים שלנו שמגיעים מחו"ל לישראל בין אם למטרת טיול או עסקים. טיסות בשמי הארץ על כדור פורח אורכות בין שעה לשעה וחצי ומספקות חוויה על חושית עם טעם של עוד להרבה זמן. הטיסות יכולות להתקיים בכל ימות השבוע כולל סופי שבוע וחגים. יש לקחת בחשבון שאומנם הרחיפה בכדור פורח מתאימה לטווח גילאים מאוד רחב עדיין היא מותרת לילדים מעל גיל 5 ומבחינת נשים בהריון היא אסורה בכל שלב.

Call Now Button